dilluns, 13 de maig del 2013

Publicitat

Què és el departament de comptes?
És un element dins de l'estructura de l'agència publicitària que té com funció analitzar la informació que el client ha encarregat a l'agència i crea una estratègia per complir tots els requisits de la publicitat.

Què heu estudiat per treballar en una agència?
Per treballar en una agència s'ha de cursar alguna carrera que vingui de la branca d'humanitats o d'arts.

Com és el rodatge d'un espot?
Depenent de la tasca que portis a terme, la funció no serà tan entretinguda. Treballant des de la realització és un procés aburrit i llarg ja que ha de controlar que tot estigui com s'ha acordat amb el client. En cas de que hi hagi un error des de la realització es comunica a producció i aquesta li diu als actors com  ho han de fer o corregeix els errors.

La publicitat és realment creativa?
 Els creatius de la agència diran que si i els que formen el departament de màrqueting diran que no. Ja que els primers estan darrera de la creació del anunci mentre que els altres estan darrera d'un estudi de mercat.

Es proven els anuncis abans de sortir a la tele?

Segons el tipus d'anunci. Si es tracta d'un anunci polèmic, en les primeres reunions ja se sap que l'anunci no serà acceptat per la agencia de control i serà retirat. Tot i això l'anunci es treballa per la polèmica que crea ja és publicitat.

Com s'aconsegueix que un anunci sigui viral?
 A través de internet. Es propaga com un virus, un element infectat afecta unes altres i així successivament.

Com és que m'agraden els anuncis de cotxes si encara no tinc 18 anys?

Perquè aquests anuncis apart de dirigir-se a un públic major de 18, també es dirigeix al public que pontencialment són conductors i que en un futur compraran aquesta marca.

Com s'ho feien per què productes nocius semblessin bons?
No expliquen totes les característiques del producte i ignoren els elements nocius d'aquests. Si el producte ha estat testat clínicament probablement no sigui el resultat vertader el que mencionen sinó un modificat per afavorir la venda del producte.

Com afecta la publicitat en un informatiu?
De forma subliminar veiem les marques de roba, d'estris, de cotxes...

La publicitat emocional menteix quan ens ven un món ideal?
Si, perquè ens fa suposar que amb aquest producte aconseguirem el món que ens proposa i l'exagera.

Ens pots dir un exemple de com la publicitat crea problemes que no tenim?
La necessitat de tenir segons quins objectes, realment innecessàris, així com la majoría d’articles de la “teletienda”.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada